Skip to content
Gazdasági, könyvelési, adminisztratív feladatok:
- tárgyévre vonatkozó költségvetési terv elkészítése, közgyűlés elé terjesztése;
- tartozó tulajdonosokkal szemben – a törvényi előírásoknak megfelelő – fizetési meghagyás, végrehajtási eljárás, illetve jelzálogjog bejegyeztetés;
- befizetési csekkek megrendelése, eljuttatása tulajdonosok részére;
- bérbeadási és reklámszerződési lehetőségek felmérése;
- kapcsolattartás a hivatalokkal (NAV, Adóügyosztály, stb.);
- a társasház működéséhez megfelelő számviteli politika rögzítése, aktualizálása, pénzkezelési és iratkezelési szabályzat elkészítése;
- folyószámla kezelése, a házi pénztári forgalom minimálisra szorítása;
- gazdasági események könyvelését a kettős könyvvitel előírásai alapján mérlegképes könyvelőink végzik, biztosítva az analitikus nyilvántartásokat, az éves bevallások, mérleg összeállítását;
- házfelügyelői, gondnoki, takarítói társasházi alkalmazott esetén a jogszabályi előírások betartása;
- vállalkozói, megbízási szerződések megkötése Számvizsgáló Bizottsággal egyeztetve;
- igény szerint biztosítjuk a Számvizsgáló Bizottságnak feladataink ellenőrzését.
Nyilvántartási feladatok:
- a kizárólagos tulajdonrészek tulajdonosainak és használóinak pontos nyilvántartása, a változások folyamatos vezetése;
- a közös tulajdonban lévő helyiségek és azok bérlőinek nyilvántartása;
- biztosítási ügyek intézése, kárbejelentés, kárigény érvényesítése, a kár helyreállítása, ezek dokumentálása;
- az Alapító Okirat, a Szervezeti és Működési Szabályzat aktualizálása;
- a szükséges szerződések megkötése.