Gazdasági, könyvelési, adminisztratív feladatok:  

  • tárgyévre vonatkozó költségvetési terv elkészítése, közgyűlés elé terjesztése;
  • tartozó tulajdonosokkal szemben – a törvényi előírásoknak megfelelő – fizetési meghagyás, végrehajtási eljárás, illetve jelzálogjog bejegyeztetés;
  • befizetési csekkek megrendelése, eljuttatása tulajdonosok részére;
  • bérbeadási és reklámszerződési lehetőségek felmérése;
  • kapcsolattartás a hivatalokkal (NAV, Adóügyosztály, stb.);
  • a társasház működéséhez megfelelő számviteli politika rögzítése, aktualizálása, pénzkezelési és iratkezelési szabályzat elkészítése;
  • folyószámla kezelése, a házi pénztári forgalom minimálisra szorítása;
  • gazdasági események könyvelését a kettős könyvvitel előírásai alapján mérlegképes könyvelőink végzik, biztosítva az analitikus nyilvántartásokat, az éves bevallások, mérleg összeállítását;
  • házfelügyelői, gondnoki, takarítói társasházi alkalmazott esetén a jogszabályi előírások betartása; 
  • vállalkozói, megbízási szerződések megkötése Számvizsgáló Bizottsággal egyeztetve;
  • igény szerint biztosítjuk a Számvizsgáló Bizottságnak feladataink ellenőrzését.

Nyilvántartási feladatok:

  • a kizárólagos tulajdonrészek tulajdonosainak és használóinak pontos nyilvántartása, a változások folyamatos vezetése;
  • a közös tulajdonban lévő helyiségek és azok bérlőinek nyilvántartása; 
  • biztosítási ügyek intézése, kárbejelentés, kárigény érvényesítése, a kár helyreállítása, ezek dokumentálása; 
  • az Alapító Okirat, a Szervezeti és Működési Szabályzat aktualizálása;
  • a szükséges szerződések megkötése.